Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creativity in Higher Education : An assessment on the perceptions of the practice of creative teaching in higher education in Rwanda

Tytuł:
Creativity in Higher Education : An assessment on the perceptions of the practice of creative teaching in higher education in Rwanda
Kreatywność w szkolnictwie wyższym : Ocena percepcji praktyki twórczej nauczania w szkolnictwie wyższym w Rwandzie
Autorzy:
Sinining, Vicente C.
Ntakirutima, Gerard
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1941558.pdf
Data publikacji:
2021-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
Kreatywność
szkolnictwo wyższe
kreatywne nauczanie
Creativity
higher education
creative teaching
Źródło:
Cywilizacja i Polityka; 2021, 19, 19; 62-81
1732-5641
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autorzy przedstawili kreatywność w nauczaniu i uczeniu się jako główną siłę napędową tworzenia wiedzy, awansu społecznego i gospodarczego. Ocenili opinie nauczycieli i studentów na temat praktyki kreatywnego nauczania w szkolnictwie wyższym w Rwandzie. Wszyscy respondenci podzielali wspólne poglądy na temat konieczności zwiększania kreatywności w szkolnictwie wyższym. W badaniu zasugerowano, że istnieje potrzeba dalszego doskonalenia różnych metod nauczania i uczenia się, aby skutecznie wdrażać kreatywność w nauczaniu i uczeniu się, co ma kluczowe znaczenie dla wykształcenia kompetentnych i wykwalifikowanych absolwentów, którzy mogą następnie pomóc w osiągnięciu krajowego celu, jakim jest zwiększenie innowacyjności.

T he authors presented creativity in teaching and learning as a major driving force towards knowledge creation, social and economic advancement. They assessed the perceptions of teachers and students on the practice of creative teaching in higher education in Rwanda. All respondents shared common views on the necessity of enhancing creativity in higher education. The study recommended that there is a need to further improve the various methods of teaching and learning to effectively and successfully implement creativity in teaching and learning that is crucial to producing competent and skilled graduates that can subsequently help achieve the national goal to increase innovation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies