Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Academic Reflective Practice: Tools Supporting the Self-Evaluation Approach

Tytuł:
Academic Reflective Practice: Tools Supporting the Self-Evaluation Approach
Autorzy:
Bielinis, Lidia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1932743.pdf
Data publikacji:
2020-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
case study
data collection tools
evaluation
self-evaluation
reflective practice
Źródło:
Kultura i Edukacja; 2020, 2(128); 210-227
1230-266X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the text is to analyse author’s own reflective research practice and to give an account of a few exemplifications of tools supporting the self-evaluation process of own academic work, carried out under a case study strategy. Contemporarily, the process of empirical material collection and analysis can be supported by various computer-assisted technologies. The article attempts to present their employment in the self-evaluation approach and the value they have when they are used in qualitative inquires.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies