Tytuł pozycji:
Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Beata Karpińska-Musiał, Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring drogą do doskonałości akademickiej. Percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014–2019 [Tutoring as a Path to Academic Excellence: Perception and Implementation of Education Personalization in the Polish Higher Education in the Years 2014–2019], Oficyna Wydawnicza ImPULS, Kraków 2020, pp. 196
- Tytuł:
-
Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Beata Karpińska-Musiał, Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring drogą do doskonałości akademickiej. Percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014–2019 [Tutoring as a Path to Academic Excellence: Perception and Implementation of Education Personalization in the Polish Higher Education in the Years 2014–2019], Oficyna Wydawnicza ImPULS, Kraków 2020, pp. 196
- Autorzy:
-
Kola, Anna Maria
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1932047.pdf
- Data publikacji:
-
2020-12-31
- Wydawca:
-
Wydawnictwo Adam Marszałek
- Źródło:
-
Kultura i Edukacja; 2020, 4(130); 195-204
1230-266X
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie