„Monumentalny Obraz” – próba zażegnania kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej "Monumental Picture" – an attempt to resolve the creative crisis in a non-homogeneous group
Artykuł i zaprezentowane w nim badania przedstawiają próbę zażegnania kryzysu twórczego zaobserwowanego u uczniów klas 4–7 szkoły podstawowej. Autorka stara się ponownie rozbudzić twórczą aktywność i radość tworzenia przez zaangażowanie wszystkich uczniów wymienionych klas w grupowy projekt artystyczny. Zadanie polega na wspólnym namalowaniu abstrakcyjnego „Monumentalnego Obrazu”. Artykuł jest opisem badań własnych przeprowadzonych na niehomogenicznej grupie uczniów, metodą studium przypadku.
The article and the research presented in it are an attempt to resolve the creative crisis observed in students of grades 4-7 of primary school. The author tries to reawaken creative activity and the joy of creation by involving all students of the above-mentioned classes in a group art project. The task is to paint an abstract "Monumental Picture" together. The article is a description of the author's own research carried out on a non-homogeneous group of students using the case study method.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00