W poniższym artykule opisano przykład budowy macierzy
kosztów podróży wykorzystanej podczas dystrybucji (rozkładu przestrzennego)
podróży, która uwzględnia kilka środków transportu równocześnie.
Autorzy przedstawiają kolejne analizy dotyczące wrażliwości
poszczególnych miar oporu przestrzeni na wprowadzone do sieci zmiany
oraz płynące z nich wnioski. Dodatkowo starają się udowodnić, że macierz
zawierająca tylko jeden z systemów transportowych może powodować, że
funkcja jest mało wrażliwa na powstawanie nowych inwestycji dedykowanych
innym typom pojazdów. Prace nad modelem ruchu Wrocławia
pozwoliły na przetestowanie kilku wariantów konstruowania macierzy
kosztów podróży, jednak artykuł przedstawia tylko wybrane rozwiązanie,
które wydaje się być najbardziej odpowiednie.
The article presents an example of cost matrix which is
used in the trip distribution in modelling process. Authors present
how changes in the transport network affect connection impedance.
The article also explains why the matrix should contain not one but
several transportation modes together. The article describes some
methods of the matrix construction but only one suggested which
seems to be the most appropriate is presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00