Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reviewing Studies on Villager Self-government in China: The XiangTu School as an Example

Tytuł:
Reviewing Studies on Villager Self-government in China: The XiangTu School as an Example
Autorzy:
Xing, Ying
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1929566.pdf
Data publikacji:
2009-09-29
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
Tematy:
Villager self-government system
the XiangTu school
governance
sociological imagination
Źródło:
Polish Sociological Review; 2009, 167, 3; 427-438
1231-1413
2657-4276
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article draws the outline of the studies of villager self-government system in China, then emphatically analyses a typical example, the XiangTu school, most scholars of which are teaching in the Center of China. The article analyses the change of study direction of the XiangTu school. The author points that the theoretical feature of the school is connecting villagers’ autonomy with governance of villages. However, the author criticizes the school for its flaws on the methodology.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies