Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic

Tytuł:
The importance and necessity of marketing communication management in local government in the Slovak Republic
Autorzy:
Lincényi, Marcel
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1927551.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Opolski. Instytut Politologii
Tematy:
Słowacja
samorząd terytorialny
marketing
komunikacja
miasto
wieś
Slovak Republic
local government
implementation
city
village
Źródło:
Pogranicze. Polish Borderlands Studies; 2019, 7, 1; 25-35
2545-160X
2353-3781
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem badań prezentowanych w tym artykule była analiza zakresu i najważniejszych form zarządzania działaniami marketingowymi w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Badania wykazały, że zarządzanie działaniami marketingowymi jest wciąż raczej rzadkością w samorządzie lokalnym Republiki Słowackiej. Marketing jest koordynowany raczej w samorządzie miejskim, niż wiejskim, jednak wciąż są miasta, które nie przywiązują jakiejkolwiek wagi do działań marketingowych. Działania marketingowe w urzędach samorządowych są najczęściej realizowane przez jednego pracownika, a tylko nieliczne miasta i wsie mogą sobie pozwolić na zaangażowanie większej liczby personelu w tym zakresie. Głównym powodem, dla którego miasta i wsie nie realizują działań marketingowych jest brak środków finansowych lub konieczność radzenia sobie z poważniejszymi problemami. W konkluzjach autor podkreśla potrzebę dyskusji na temat celów i zadań marketingu lokalnego.

The main research objective of the study presented in this article was to analyse the scope and main forms of management of marketing activities in the local government in the Slovak Republic. The study has found that the management of marketing activities is still not usual in the local government in the Slovak Republic. Marketing is coordinated rather in cities than in villages, but there are still some cities that do not consider marketing to be important at all. Marketing activities at the office are mostly carried out by one employee while only a few cities or villages can afford to have more staff to carry out them. The main reason why cities and villages do not carry out marketing activities is the lack of financial resources or the need to deal with more serious problems. In conclusion, the author emphasizes the need to discuss the objectives and tasks of local marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies