Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Alyson L. Lavigne, Thomas L. Good, Enhancing Teacher Education, Development, and Evaluation. Lessons Learned from Educational Reform. New York 2019: Routlege, pp. 194

Tytuł:
Alyson L. Lavigne, Thomas L. Good, Enhancing Teacher Education, Development, and Evaluation. Lessons Learned from Educational Reform. New York 2019: Routlege, pp. 194
Autorzy:
Adamczewski, Jakub
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1927401.pdf
Data publikacji:
2020-03-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Biuletyn Historii Wychowania; 2020, 42; 209-211
1233-2224
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Review

Recenzja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies