Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Capturing the Value of International Staff Mobility in Higher Education: A Customer-Dominant Logic Approach

Tytuł:
Capturing the Value of International Staff Mobility in Higher Education: A Customer-Dominant Logic Approach
Wartość mobilności pracowników akademickich w świetle logiki dominacji klienta
Autorzy:
Dziewanowska, Katarzyna
Quan, Rose
Pearce, Alison
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1921965.pdf
Data publikacji:
2018-08-08
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Tematy:
value
mobility
customer
higher education
academic staff
wartość
mobilność
klient
szkolnictwo wyższe
pracownicy akademiccy
Źródło:
Problemy Zarządzania; 2018, 4/2018 (77); 43-62
1644-9584
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims at analysing and achieving better understanding of the experience of international mobility of academic staff from the perspective of value creation process. Qualitative research methods are used: a combination of individual in-depth interviews and focus group interviews. We apply a customerdominant logic perspective in order to identify the drivers of value co-creation and emerging value types. The study identifies multiple types of value emerging from a mobility experience (e.g. individual and shared value, one-off and longitudinal value). Also, the value co-creation context is investigated and an influence of factors such as personality, previous experiences, situation at home and host institutions and their support are discussed.

Celem tego artykułu jest analiza i lepsze zrozumienie doświadczenia międzynarodowej mobilności pracowników akademickich z punktu widzenia procesu tworzenia wartości. Zastosowano jakościowe metody badawcze w postaci indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz wywiadów grupowych. Jako ramę teoretyczną zastosowano logikę dominacji klienta, dzięki czemu zidentyfikowano czynniki sprzyjające współtworzeniu wartości oraz wyłaniające się typy wartości (np. wartość indywidualna i dzielona, wartość jednorazowa i podłużna). Zbadano także kontekst współtworzenia wartości i omówiono wpływ czynników, takich jak osobowość, wcześniejsze doświadczenia, sytuacja w domu oraz wsparcie instytucji przyjmującej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies