Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek. – Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2015. – 238 s. : il. ; 21 cm. – ISBN 978-83-242-2633-7

Tytuł:
Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek. – Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2015. – 238 s. : il. ; 21 cm. – ISBN 978-83-242-2633-7
Autorzy:
Augustyn, Kamila
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1920275.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło:
Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media; 2017, 2(25); 169-172
1505-4195
2451-2575
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies