Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Experimental impact studies of the application mineral oil and synthetic oil on the efficiency of the single-gear cycloidal

Tytuł:
Experimental impact studies of the application mineral oil and synthetic oil on the efficiency of the single-gear cycloidal
Eksperymentalne badania wpływu zastosowania oleju na bazie mineralnej i syntetycznej na sprawność jednostopniowej przekładni cykloidalnej
Autorzy:
Olejarczyk, K.
Wikło, M.
Kołodziejczyk, K.
Król, K.
Nowak, R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/188497.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich
Tematy:
one stage cycloidal gear
efficiency calculation
experimental efficiency determination
jednostopniowa przekładnia cykloidalna
obliczanie sprawności
eksperymentalne wyznaczenie sprawności
Źródło:
Tribologia; 2017, 271, 1; 67-73
0208-7774
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents a study of the impact of oil mineral-based and synthetic-based oils on the efficiency of the single stage cycloidal gear. Experimental studies were carried out for different loads and input speeds of the gears. The reference levels were the results of theoretical calculations of efficiency of the cycloidal gear obtained at the corresponding values of loads and input speeds as in the experiment.

W artykule przedstawiono analizę wpływu zastosowanego środka smarującego na bazie mineralnej i syntetycznej na sprawność jednostopniowej przekładni cykloidalnej. Przeprowadzono badania eksperymentalne dla różnych wartości obciążeń i prędkości przekładni. Referencyjnym poziomem odniesienia był wynik sprawności teoretycznej obliczony dla przekładni cykloidalnej przy odpowiadającej każdorazowo wartości obciążenia i prędkości z eksperymentu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies