Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena innowacyjności przedsiębiorstwa

Tytuł:
Ocena innowacyjności przedsiębiorstwa
Assessment of a Companys Innovativeness
Autorzy:
Lisiecki, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1856542.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Tematy:
innowacyjność przedsiębiorstwa
ocena innowacyjności
innovativeness of a company
assessment of innovativeness
Źródło:
Roczniki Nauk Społecznych; 2004, 32, 3; 123-135
0137-4176
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A lot of changes are made in companies. However, not all of them can be called innovative. The degree to which they are, may be assessed both by general approach and with respect to a narrow aspect only. Assessment has always been and will be a difficult task. A fully objective opinion can never be reached. Consciousness of it is crucial both from the point of view of strategic, operational management and from the point of view of making decisions about changes in the company (evolutionary, and especially revolutionary ones).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies