Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spójność i wiarygodność oferty politycznej jak o zmienne wyjaśniające efekt kampanii wyborczej w 2001 roku

Tytuł:
Spójność i wiarygodność oferty politycznej jak o zmienne wyjaśniające efekt kampanii wyborczej w 2001 roku
The Impact o f Cohesion and Credibility o f Political Offer on the Result of Parliamentary Election in 2001
Autorzy:
Płoński, Artur
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1853594.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Tematy:
marketing
marketing na rynku ofert politycznych
rynek ofert politycznych
poparcie naturalne
poparcie potencjalne
spójność oferty politycznej
wiarygodność oferty politycznej
political marketing
political market
natural support
potential support
cohesion of political offer
credibility of political offer
Źródło:
Roczniki Nauk Społecznych; 2005, 33, 3; 51-65
0137-4176
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article shows the results of research conducted by the author. The research was based on data collected from 1997 to 2001 and during the election campaign in 2001. The goal of the research was to werify following hypothesis: H1: An election campaign can influence the natural support of a political party. H2: There is a connection between a marketing cohesion of a political offer and a result of election campaign. H3: Influence of cohesion of political offer on a campaign results is determinated by a credibility of the offer. Analysis conducted in the article support the accuracy of hypothesis H1 and H3 and conditional accuracy of the hypothesy H2 such a result is very important to a political marketing. It shows that a political marketing should be based on a long-term strategy which includes election campaign period as well as a period between elections. Whats more that means that the marketing strategy tools shouldn't be reduced only to a narrow-meaning communication or advertising

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies