Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Experimental investigation of chopped steel wool fiber at various ratio reinforced cementitious composite panels

Tytuł:
Experimental investigation of chopped steel wool fiber at various ratio reinforced cementitious composite panels
Autorzy:
Rmdan Amer, Akrm A.
Al Bakri Abdullah, Mohd Mustafa
Ming, Liew Yun
Aziz, Ikmal Hakem A.
Mohd Tahir, Muhammad Faheem
Abd Rahim, Shayfull Zamree
Amer, Hetham A. R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1852332.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
włókno stalowe
włókno posiekane
wełna stalowa
kompozyt cementowy
płyta kompozytowa
nośność
steel fiber
chopped fiber
steel wool
cementitious composite
composite panel
load carrying capacity
Źródło:
Archives of Civil Engineering; 2021, 67, 3; 661-671
1230-2945
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The flexural toughness of chopped steel wool fiber reinforced cementitious composite panels was investigated. Reinforced cementitious composite panels were produced by mixing of chopped steel wool fiber with a ratio range between 0.5% to 6.0% and 0.5% as a step increment of the total mixture weight, where the cement to sand ratio was 1:1.5 with water to cement ratio of 0.45. The generated reinforced cementitious panels were tested at 28 days in terms of load-carrying capacity, deflection capacities, post-yielding effects, and flexural toughness. The inclusion of chopped steel wool fiber until 4.5% resulted in gradually increasing load-carrying capacity and deflection capacities while, provides various ductility, which would simultaneously the varying of deflection capability in the post-yielding stage. Meanwhile, additional fiber beyond 4.5% resulted in decreased maximum load-carrying capacity and increase stiffness at the expense of ductility. Lastly, the inclusion of curves gradually.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies