Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Muzyka – media – kultura

Tytuł:
Muzyka – media – kultura
Music – media – culture
Autorzy:
Jabłońska, Barbara
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1848527.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Narodowe Centrum Kultury
Źródło:
Kultura Współczesna. Teoria. Interpretacje. Praktyka; 2017, 96, 3; 120-129
1230-4808
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to demonstrate iterative feedbacks between music, media and modern culture. The focal point here is the examination of the music practice specifics in the context of the dynamic development of old and new media, together with transformations of the audial culture of societies. The paper discusses the most distinctive processes defining the character of contemporary socio-musical practices anchored in the media context: first, the digital – analogue dichotomy; second, public – private; third, it refers to music fetishing versus the regression of music listening; fourth, real – simulacrous; sixth, autochtonous – representative. Recognising the significance of the sociological audial reflexive turn as postulated by Welsch provides a framework for the discussion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies