Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Developing Critical Thinking in the Next Generation of Teachers at Universities:

Tytuł:
Developing Critical Thinking in the Next Generation of Teachers at Universities:
Autorzy:
Novotna, Erika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1837663.pdf
Data publikacji:
2021-06-08
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
critical thinking
teacher training
future generation
Źródło:
Multidisciplinary Journal of School Education; 2021, 10, 1(19); 121-137
2543-7585
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The world of education has changed. Information is available anywhere and at any time. It can be daunting to understand and assess it and to distinguish a hoax from objective reality. The training of future teachers at universities needs to be changed so that a graduate from a Faculty of Education will become a professional capable of teaching others how to learn. Teachers can no longer only transmit information and evaluate how students acquire it. They should make learning meaningful and guide learners toward critical thinking. The underlying assumption is that they themselves can think critically. The aim of the study is to compare the level of critical thinking in university students between two generations of students, Generation Y (Millennials) and Generation Z (the iGeneration).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies