Innowacyjność edukacji muzycznej w projektach Edwina E. Gordona. Raport z przeprowadzonych badań uczniów klas początkowych The innovativeness of music education according to E. E. Gordon’s concept – a report from the research about earlyschool-agepupils
Treść artykułu koncentruje się na innowacyjnej edukacji muzycznej realizowanej według założeń teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona i spostrzeżeniach wynikających z prowadzonej przez autorkę obserwacji swobodnej w ramach badań eksperymentalnych. Podstawą obserwacji, której poddano uczniów z klas początkowych, były ich reakcje na podjęte oddziaływania wynikające z koncepcji Gordona.
This article concentrates on the innovative music education implemented according to the assumptions of Edwin E. Gordon’s Music Learning Theory and the insights gained from the casual observation conducted by the author within the framework of experimental studies. The observation which early education pupils underwent focused on their reactions to the undertaken actions resulting from Gordon’s concept. E.E. Gordon’s Theory of Music Learning, music education, audiation, reactions of pupils
to the actions resulting from Gordon’s concept.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00