The results of empirical research being presented in this article, allowed authors to display new dimension of market strategies in the area of the recording and entertainment industry. We described two types of models within market behavior and strategies of recording companies concerning final end buyers. The former model makes explicit reference to the area of final end buyers’ needs fulfillment and establishes market counterbalance of demand. The latter model appears opposite to the first one. It refers to different methods and techniques in the scope of persuasion, applied by mentioned companies, determining in the end buying behaviors of customers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00