Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On the Effectiveness of the Techniques Used to Teach the Skill of Reading to Both Dyslexic and Non-Dyslexic Elementary Learners of English

Tytuł:
On the Effectiveness of the Techniques Used to Teach the Skill of Reading to Both Dyslexic and Non-Dyslexic Elementary Learners of English
Autorzy:
Polok, Krzysztof
Musiolik, Klaudia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1834023.pdf
Data publikacji:
2018-10-10
Wydawca:
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Tematy:
dyslexia
dyslexic/non-dyslexic learners
the skill of reading
FL lessons
teaching reading
practicing techniques
Źródło:
Społeczeństwo. Edukacja. Język; 2018, 7; 217-234
2353-1266
2449-7983
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses the usability of certain language teaching/learning techniques as applied in mixed-ability classes containing dyslexic/non-dyslexic students when practicing the skill of reading. The authors of the research aimed to find out which of the popular reading techniques may be applied in the classes containing both dyslexic and non-dyslexic students as well as how many of the techniques discussed in the research can be recognized as more useful in teaching both groups of language learners.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies