The paper discusses the usability of certain language teaching/learning techniques as applied in mixed-ability classes containing dyslexic/non-dyslexic students when practicing the skill of reading. The authors of the research aimed to find out which of the popular reading techniques may be applied in the classes containing both dyslexic and non-dyslexic students as well as how many of the techniques discussed in the research can be recognized as more useful in teaching both groups of language learners.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00