The struggle for the customer is symptomatic of the companies operating on contemporary markets. Developing new distribution channels and sales techniques is manifestation of the struggle. Dynamic market changes determine how vendors operate and induce them to implement innovation concepts in distribution, sales and logistics. These original solutions create new shopping modes and possibilities. The purpose of the paper is to present new solutions in this area, which are implemented and used within the alcohol industry in Poland. Scope of the study relates to beverages of low alcohol excluding beer. The authors focus mainly on solutions for distribution and sales, but they won’t pass over complementary solutions for customer communication, including those aimed at education of consumers, which is essential in this industry. The structure of the paper makes it possible to present transformation of alcohol market in Poland, taking into account changes in the processes and the value they create for the consumer.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00