Działalność plastyczna jest jedną z podstawowych form wyrażania siebie przez dziecko.Szczególnie u dzieci w młodszym wieku szkolnym aktywność ta jest zasadniczymsposobem spontanicznej ekspresji osobowości oraz,,formą psychicznej terapii” (Popek2010, 265). Te i wiele innych zalet wiążących się z tego rodzaju aktywnością, skłoniłyAutorki do podjęcia niniejszego tematu. W Prowadzone w referacie rozważaniaprowadzą do wyjaśnienia tezy, iż ww. okres w życiu dziecka, jest szczególnie istotnydo kształtowania twórczości plastycznej. W niniejszym opracowaniu zaprezentowanopodstawowe definicje dotyczące motywacji i jej rodzajów, scharakteryzowano determinantyi obszary niezbędne do rozwoju twórczości u dziecka.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00