Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MOTYWACYJNE UWARUNKOWANIA TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM.

Tytuł:
MOTYWACYJNE UWARUNKOWANIA TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM.
Autorzy:
Żeber-Dzikowska, Ilona
Olczak, Izabela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1833596.pdf
Data publikacji:
2016-07-14
Wydawca:
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Tematy:
Twórczość plastyczna
motywacja
uwarunkowania
dziecko
w młodszym wieku szkolnym.
Źródło:
Społeczeństwo. Edukacja. Język; 2016, 1; 44-51
2353-1266
2449-7983
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Działalność plastyczna jest jedną z podstawowych form wyrażania siebie przez dziecko.Szczególnie u dzieci w młodszym wieku szkolnym aktywność ta jest zasadniczymsposobem spontanicznej ekspresji osobowości oraz,,formą psychicznej terapii” (Popek2010, 265). Te i wiele innych zalet wiążących się z tego rodzaju aktywnością, skłoniłyAutorki do podjęcia niniejszego tematu. W Prowadzone w referacie rozważaniaprowadzą do wyjaśnienia tezy, iż ww. okres w życiu dziecka, jest szczególnie istotnydo kształtowania twórczości plastycznej. W niniejszym opracowaniu zaprezentowanopodstawowe definicje dotyczące motywacji i jej rodzajów, scharakteryzowano determinantyi obszary niezbędne do rozwoju twórczości u dziecka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies