Przedmiotem niniejszego artykułu jest nowatorska koncepcja exactisu, sformułowana przez Eryka Kowalczyka. Przedstawiono i omówiono w nim tę koncepcję, a następnie wykazano, że można ją praktycznie wykorzystać jako aktywną metodę nauczania na zajęciach z etyki filozoficznej. Zaproponowany w końcowej części artykułu scenariusz lekcji można uznać za przykład efektywnego narzędzia dydaktycznego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00