Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Exactis jako metoda nauczania etyki

Tytuł:
Exactis jako metoda nauczania etyki
Autorzy:
Hrehorowicz, Artur
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1833563.pdf
Data publikacji:
2020-03-10
Wydawca:
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Tematy:
exactis
etyka filozoficzna
Eryk Kowalczyk
philosophical ethics
Eryk
Kowalczyk
Źródło:
Społeczeństwo. Edukacja. Język; 2020, 10; 69-80
2353-1266
2449-7983
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszego artykułu jest nowatorska koncepcja exactisu, sformułowana przez Eryka Kowalczyka. Przedstawiono i omówiono w nim tę koncepcję, a następnie wykazano, że można ją praktycznie wykorzystać jako aktywną metodę nauczania na zajęciach z etyki filozoficznej. Zaproponowany w końcowej części artykułu scenariusz lekcji można uznać za przykład efektywnego narzędzia dydaktycznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies