Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility – Microsoft Corporation in the Role of Corporate Citizenship

Tytuł:
Corporate Social Responsibility – Microsoft Corporation in the Role of Corporate Citizenship
Autorzy:
Dziekański, Paweł
Stąpor, Izabela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1832473.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego Apeiron w Krakowie
Tematy:
CSR
Microsoft
corporate citizenship
Źródło:
Security Dimensions; 2015, 16(16); 184-199
2353-7000
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Corporate Social Responsibility (CSR) is a long term strategy of the firm that is oriented to achieve harmony between the aspect of commercial activity of the business and the sphere of relations with clients, corporate governance and the idea of balanced development, environmental issues and company’s ethics. The purpose of this publication is to show the essence of CSR and to present the standards that are used to manage CSR. The text also includes a case study – the analysis of Microsoft concern in comparison with assumptions of corporate citizenship concept.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies