Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The application of new management concepts to stimulate cooperation between universities and business

Tytuł:
The application of new management concepts to stimulate cooperation between universities and business
Autorzy:
Wojnicka-Sycz, Elżbieta
Walentynowicz, Piotr
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1831566.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Politechnika Gdańska
Tematy:
cooperation of university and business
innovativeness
new management concepts
Źródło:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka; 2013, 3, 6; 57-69
2084-6495
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the article was to show the importance of cooperation between universities and business in stimulation of innovativeness of enterprises and problems and obstacles in this field in Poland. First of all current activities at universities are directed mainly to the transfer of technology from universities and should do more to stimulate the propensity to adopt the innovation process by companies. The use of new management concepts, described in the article, may contribute to the intensification of the cooperation and increase of its effectiveness and quality in stimulating innovation of enterprises and the economy, by which universities can become growth poles such as Stanford University in the USA.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies