Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Contents and main characteristics of partnerships among business entities

Tytuł:
Contents and main characteristics of partnerships among business entities
Treść i główne cechy partnerstwa między podmiotami gospodarczymi
Autorzy:
Magomedova, Alina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1826472.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Tematy:
partnership
business partnership
political partnership
partnerships
sinergistical effect
agreement
social partnership
partnerstwo
partnerstwo społeczne
partnerstwo biznesowe
partnerstwo polityczne
spółki
efekt synergii
porozumienie
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie; 2013, 1(39); 125-134
1897-2500
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with theoretical approaches to the definition of partnership and partnerships among business entities. The basic features of the partnership phenomenon are suggested.

Artykuł opisuje teoretyczne podejście do definicji partnerstwa i spółek między podmiotami gospodarczymi i wskazuje główne cechy zjawiska partnerstwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies