Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovation as a factor of steel sector companies value growth

Tytuł:
Innovation as a factor of steel sector companies value growth
Innowacje jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstw hutniczych
Autorzy:
Brzóska, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/181702.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
Tematy:
innowacje
wartość
model biznesu
przedsiębiorstwo hutnicze
strategiczna karta wyników
efektywność
innovation
value
business model
steel sector company
balanced scorecard
effectiveness
Źródło:
Prace Instytutu Metalurgii Żelaza; 2016, T. 68, nr 2, 2; 17-23
0137-9941
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Globalisation of economy, increasing competition and emerging crisis phenomena force the companies to enhance competitiveness and effectiveness. Creating and implementing innovations in order to create value for the client and company reinforces the company’s market standing. The paper presents a process of implementing various types of innovations in the selected steel sector companies, in the aspect of creating value and changing business models of these organisations. Elements of Balanced Scorecard were used to measure the value representing various perspectives of the company’s operations.

Globalizacja gospodarki, nasilająca się konkurencja i pojawiające zjawiska kryzysowe zmuszają przedsiębiorstwa do wzrostu konkurencyjności i efektywności. Kreowanie i wdrażanie innowacji, tworząc wartość dla klienta i przedsiębiorstwa, znacząco wzmacnia pozycję rynkową przedsiębiorstwa. W artykule przedstawiono proces wdrażania różnych rodzajów innowacji w wybranych przedsiębiorstwach hutniczych w aspekcie tworzenia wartości i zmian modeli biznesu tych organizacji. Do pomiaru wartości reprezentującej różne perspektywy działalności przedsiębiorstwa zastosowano elementy strategicznej karty wyników (BSC).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies