Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of the COVID-19 Pandemic on Changing the Content of Social Media Advertising

Tytuł:
Impact of the COVID-19 Pandemic on Changing the Content of Social Media Advertising
Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę treści reklam w mediach społecznościowych
Autorzy:
Seberíni, Andrea
Tokovska, Miroslava
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1815535.pdf
Data publikacji:
2021-10-04
Wydawca:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Tematy:
COVID-19
internet
media społecznościowe
reklama
reklama cyfrowa
social media
advertising
digital advertising
Źródło:
Studia Ecologiae et Bioethicae; 2021, 19, 3; 61-71
1733-1218
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social media and advertising offers opportunities for receiving pre- and post-purchase information. Advertising plays a significant role in business marketing, as every company wants its product to be successful, and familiar to its target audience, and thus, it is essential to promote it. Promotion plays an important role within the marketing mix, as its aim is to draw the attention of potential buyers. The main purpose of this study is to find out how social media, especially advertising, changed its content during the COVID-19 pandemic. A questionnaire was distributed among respondents by means of social media. This way we included representatives of each age category trying to resemble, as closely as possible, the Slovak market. From among the randomly selected participants (social media users), 135 respondents completed the questionnaire. As for the impact of the COVID-19 pandemic, in terms of advertising, we found out that there had been a certain change. According to the answers of our respondents, the changes related to the content of advertisements, the motives used, their narratives, offered products or services, or the combination of all the above. Consumers noticed an increased amount of COVID-19 related products such as face masks, disinfectants, etc.

Media społecznościowe i reklamy oferują możliwość otrzymywania informacji przed i po zakupie. Reklama odgrywa znaczącą rolę w marketingu, ponieważ każda firma dąży do tego, aby jej produkt odniósł sukces i był rozpoznawalny wśród docelowych odbiorców, dlatego właściwa promocja produktu jest bardzo ważna. Promocja odgrywa istotną rolę w kompozycji marketingowej, ponieważ jej zadaniem jest przyciąganie uwagi potencjalnych nabywców. Głównym celem niniejszego opracowania jest ustalenie, w jaki sposób media społecznościowe, a zwłaszcza reklama, zmieniły swój przekaz podczas pandemii COVID-19. Ankieta została rozesłana wśród respondentów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Staraliśmy się uwzględnić reprezentantów każdej grupy wiekowej tak, aby jak najpełniej odwzorować rynek słowacki. Spośród wybranych losowo uczestników (użytkowników mediów społecznościowych), ankietę wypełniło 135 respondentów. Skutki pandemii COVID-19 w zakresie reklamy spowodowały pewne zmiany. Według odpowiedzi respondentów zmiany te dotyczyły treści reklam, zastosowanych motywów, ich narracji, oferowanych produktów, usług lub wszystkich wymienionych elementów łącznie. Konsumenci zauważyli zwiększoną ilość produktów związanych z COVID-19, szczególnie takich, jak maseczki ochronne, środki dezynfekcyjne itp.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies