Przedmiotem analiz w poniższym materiale są tendencje rozwojowe słowackiej myśli dydaktycznej w aspekcie istoty osoby ludzkiej i jakości interakcji ucznia i nauczyciela, treść programu nauczania, diagnostyki, neurodydaktyki i życia dzieci w środowisku szkolnym. Zwrócona została również uwaga na społeczność w klasie.
The subject matter of the analyzes in the following material is the development tendencies of Slovak didactic thought in the aspect of the human essence and the quality of the student – teacher interaction, the content of the curriculum, diagnostics, neurodidactics and the child's life in the school environment. Attention also was paid to the community in the classroom.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00