Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Технології оцінювання ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом

Tytuł:
Технології оцінювання ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом
The Effectiveness Assessment Technology for the Social and Functional Management of a General Preparatory Educational Institution
Technologia oceny efektywności socjalno-funkcjonalnego zarządzania instytucją edukacyjną ogólnokształcącą
Autorzy:
Blahun, Natalia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1811398.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Tematy:
technologia
technologia edukacyjna
technologia pedagogiczna
typy technologii pedagogicznych
zasady teoretyczne technologii pedagogicznej
technology
education technology
pedagogical technology
types of pedagogical technology
theoretical principles of pedagogical technology
Źródło:
Roczniki Pedagogiczne; 2014, 6(42), 4; 137-147
2080-850X
Język:
ukraiński
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od lat 60. XX stulecia uczeni całego świata przeprowadzają badania problemów technologii edukacyjnej. W niniejszym artykule przedstawione są teoretyczne zasady technologii pedagogicznej, która jest ważnym sposobem podwyższenia jakości kształtowania jednostki. Dużo informacji poświęcono charakterystyce typów technologii pedagogicznych, ich funkcji, właściwości oraz inności, które polegają na orientowaniu na teorię i różne koncepcje. Analiza literatury w danym aspekcie pozwoliła na syntetyzowanie zasad teoretycznych technologii pedagogicznej, w szczególności: kierunki i nurty filozoficzne w edukacji, teorie psychologiczno-pedagogiczne, koncepcje i zasady naukowe oraz czynniki, które określone są właściwościami organizacji i treści rządzenia socjalno-funkcjonalnego.

Since the 1960s, researchers all over the world have discussed problems of education technology. This article discusses the theoretical background of pedagogical technology, which is a vital tool in enhancing the quality of pedagogical intervention. A lot of information concerns the typology of pedagogical technologies, their functions and distinctive features that emerge from the discrepancies in the particular conceptions and their theoretical backgrounds. Our analysis allows a synthetic presentation of the theoretical principles of education technology, with special emphasis on the following aspects: philosophical ideas and currents in education, psychological and pedagogical theories, scientific conceptions and principles behind social functionalist organizational structures and management.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies