We examined the use of dramatic/theater presentation for teaching oral skills to 37 Taiwanese EFL undergraduate students, with the main goal being to determine whether such strategies and performance experiences positively support oral skills in terms of motivation and achievement. Data were collected via performance evaluations, observations, a seminar, individual interviews, and a questionnaire. Results indicate significant increases in learner motivation and oral English achievement. Students were actively engaged and willing to put significant time and effort into the project. However, the process strongly affected some students in terms of performance-related stress.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00