Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwiązania metodologiczne w badaniach nad rasizmem i ksenofobią u dzieci – analiza przeglądowa

Tytuł:
Rozwiązania metodologiczne w badaniach nad rasizmem i ksenofobią u dzieci – analiza przeglądowa
Methodological Solutions in Research on Racism and Xenophobia in Children – Analysis Review
Autorzy:
Dobosz, Dagmara
Gierczyk, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1808271.pdf
Data publikacji:
2019-09-25
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Tematy:
children
racism
xenophobia
review
Źródło:
Chowanna; 2019; 327-338
0137-706X
2353-9682
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is a review of research on racist feelings, attitudes and behaviours in relation to children. The authors focus on research tools used, including Clark Doll Test, Preschool Attitude Measure or Sticker Test. The analyses have shown that the phenomenon of racism and xenophobia is being increasingly raised in the scientific discourse in the context of this age group. In addition, it is emphasized that the concepts of race, religion or social class as key determinants of the place of man in society are unethical and immoral.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies