Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selekcja informacji w mediach w oparciu o teorię Agendy Setting

Tytuł:
Selekcja informacji w mediach w oparciu o teorię Agendy Setting
Autorzy:
Małecka, Barbara
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1798674.pdf
Data publikacji:
2019-09-29
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Tematy:
Agenda Setting
media
hierarchizacja
mediatyzacja
framing
Źródło:
Conversatoria Linguistica; 2016, 10; 149-160
1897-1415
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Article describes the usage of Agenda Setting in a process of creating informational materials in mass media. It shows mechanisms and concessionary factors affecting the hierarchization of information in media such as the way of financing, concessionary records, market’s requirements or human factor, meaning publisher or the editor in chief. The text is trying to describe relationship between hierarchization of information and gatekeeping and mediation. It also talks about giving contexts to information, so called framing in professional literature. Agenda Setting and selection and placement of the news with broadcasting institutions were also described in the text. There was emphasis put on meaning of journalist ethic and manipulation processes in publishing mass broadcasts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies