Tytuł pozycji:
Atrakcje turystyczne, dziedzictwo i jego interpretacja - jako produkt turystyczny
- Tytuł:
-
Atrakcje turystyczne, dziedzictwo i jego interpretacja - jako produkt turystyczny
- Autorzy:
-
Nowacki, Marek
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1797661.pdf
- Data publikacji:
-
2000-06-30
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Turyzm; 2000, 10, 1; 111-122
0867-5856
2080-6922
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule dokonano przeglądu i podjęto próbę usystematyzowania pojęć związanych z atrakcjami turystycznymi jako produktem turystycznym. Zaproponowano ich wzajemną zależność. Zwrócono także uwagę na potrzebę wyodrębnienia problematyki zarządzania atrakcjami turystycznymi oraz interpretacji dziedzictwa, jako przedmiotów nauczania na kierunku „turystka” wyższych uczelni.