W artykule dokonano identyfikacji i charakterystyki cech przestrzeni turystycznej jako głównego przedmiotu badań geografii turyzmu. Podjęto także próbę określenia sposobów pojmowania przestrzeni oraz dokonano podziału tej przestrzeni opierając się na wybranych koncepcjach funkcjonujących w polskiej literaturze przedmiotu.
The author identifies and describes the characteristics of tourism space as the main research field in tourism geography. He also attempts to describe the ways tourism space is perceived and to divide it on the basis of selected concepts found in the Polish literature on the subject.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00