Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Функційність іменників і дієслів у політичній рекламі

Tytuł:
Функційність іменників і дієслів у політичній рекламі
Autorzy:
Osewska, Monika
Romaniuk, Svitlana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789858.pdf
Data publikacji:
2018-04-20
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
political advertising
slogan
elections in Ukraine
categories of the noun and verb
Źródło:
Studia Ucrainica Varsoviensia; 2018, 6; 237-247
2299-7237
Język:
ukraiński
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with political slogans placed on billboards and advertising spots dedicated to political advertisement and the 2014 Parliamentary elections. Following the time after ‘Euromaidan’, the 2014 elections were the fi rst after the dissolution of the Verkhovna Rada of Ukraine 7th convocation. The author presents research categories of the noun and verb (i.e. degrees of comparison of adjectives and forms of numerals and adverbs) which she fi nds the most important. The author concludes that nouns and verbs appear more frequently and are more visible than other parts of speech. What is more, a choice of appropriate lexis aff ects the way we perceive advertisement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies