Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Potoczna wiedza dzieci na temat pieniędzy. Wnioski z badań własnych

Tytuł:
Potoczna wiedza dzieci na temat pieniędzy. Wnioski z badań własnych
Autorzy:
Raszka, Renata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789760.pdf
Data publikacji:
2020-02-16
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
elementary education
children’s everyday knowledge about money
attitudes towards money
financial coaching
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2019, 64(4 (254)); 255-271
0023-5938
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with colloquial knowledge about money of eight- and nine-year-old children. The importance of spontaneous and planned conversations on the subject of money is emphasised, conducted in the family and school environment. Attention is paid to the importance of pupils’ personal knowledge, their out-of-school experiences and shaping their active attitude in constructing economic knowledge. The article also refers to the author’s research on the children’s everyday knowledge about money.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies