Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Retoryka identyfikacji online. Na przykładzie koreańskiego zespołu BTS

Tytuł:
Retoryka identyfikacji online. Na przykładzie koreańskiego zespołu BTS
Autorzy:
Kampka, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789370.pdf
Data publikacji:
2021-10-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Katedra Italianistyki. Polskie Towarzystwo Retoryczne
Tematy:
retoryka cyfrowa
Kenneth Burke
identyfikacja
k-pop
BTS
digital rhetoric
identification
K-pop
Źródło:
Res Rhetorica; 2021, 8, 3; 91-110
2392-3113
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest opisanie zjawiska identyfikacji w odniesieniu do retoryki cyfrowej. Na przykładzie aktywności koreańskiego zespołu BTS w mediach online pokazane zostały środki służące utożsamieniu się nadawcy (artyści) i audytorium (fani) na poziomie wspólnych doświadczeń, przeżyć i działań.

The paper aims to describe the concept of identification in relation to digital rhetoric. The examples of the activity of the Korean band BTS in the online media have demonstrated the means of identification between the rhetor (artists) and the audience (fans) at the level of shared experiences, emotions and actions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies