Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O strategiach nauczania znaków języka chińskiego

Tytuł:
O strategiach nauczania znaków języka chińskiego
On strategies for teaching Chinese characters
Autorzy:
Sroka-Grądziel, Anna
Lee, Fu-lan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789319.pdf
Data publikacji:
2020-11-20
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Źródło:
Gdańskie Studia Azji Wschodniej; 2020, 18; 131-143
2353-8724
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the process of learning Chinese, characters are one of the biggest challenges for students from outside the Chinese culture sphere. The strategy of teaching characters undertaken by the teacher has a huge impact on the development of learners’ language skills as well as on their motivation and approach to learning. This article discusses strategies for teaching Chinese characters. The authors focus on the benefits and problems resulting from two main didactic concepts: first, spoken language, then, writing and language-character integration. The authors presents the factors that should be taken into account when deciding whether to adopt the appropriate strategy for teaching characters.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies