Tytuł pozycji:
O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej
- Tytuł:
-
O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej
- Autorzy:
-
Powązka, Zbigniew
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789300.pdf
- Data publikacji:
-
2017-07-26
- Wydawca:
-
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- Źródło:
-
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia; 2009, 2; 213-223
2080-9751
2450-341X
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper we present the results of our research carried out among the students of the first, second and third years of mathematical studies in the years 2003-2006. The research was focused on the difficulties these students faced in understanding the fundamental notions of the mathematical analysis such as: a limit, continuity, differentiability and integrability. These special problems, described in this paper, are called ”false beliefs”.