Tytuł pozycji:
Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki
- Tytuł:
-
Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki
- Autorzy:
-
Sajka, Mirosława
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789285.pdf
- Data publikacji:
-
2017-07-26
- Wydawca:
-
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- Źródło:
-
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia; 2006, 1; 297-319
2080-9751
2450-341X
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the author’s reflections, comments and problems that arise in relation to the issue of defining the subject matter knowledge a teacher should have in the context of Even’s theoretical framework. They incline to start working on a considerable modification of this conception in order to explore its adaptability in other contexts. This paper also includes initial results of this modification.