Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Remote Recruitment and Onboarding of Public Administration Employees During the COVID-19 Pandemic

Tytuł:
Remote Recruitment and Onboarding of Public Administration Employees During the COVID-19 Pandemic
Zdalna rekrutacja I onboarding pracowników administracji publicznej w dobie pandemii COVID-19
Autorzy:
Czopek, Miłosz
Kazusek, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1726705.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
remote recruitment
remote onboarding
COVID-19
public administration
zdalna rekrutacja
zdalny onboarding
administracja publiczna
Źródło:
Informatyka Ekonomiczna; 2021, 1; 60-69
1507-3858
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
During the fight against the coronavirus, public administration has struggled with the same problems as the private sector, reducing the scope of services provided and extending administrative deadlines. The pandemic has forced organizations to change drastically the way they operate. The necessary modifications of the applied procedures should also include recruitment and onboarding processes. The article presents the results of extensive research conducted at the end of 2020 in public administration bodies located in the Dolnośląskie Voivodeship regarding the impact of the pandemic on the recruitment and adaptation processes. The study shows the forms and tools used, and the scale of their implementation in offices. The results of the verification of the impact of the size of the organization on transforming the selection and onboarding processes of new local government employees are also discussed.

Administracja publiczna w czasie walki z koronawirusem borykała się z tymi samymi problemami, z którymi mierzył sektor prywatny, redukując w efekcie zakres świadczonych usług lub wydłużając terminy administracyjne. Pandemia wymusiła na organizacjach zmiany w sposobie funkcjonowania. Niezbędne modyfikacje stosowanych procedur powinny również obejmować procesy rekrutacyjne i onboardingowe. Artykuł prezentuje wyniki szeroko zakrojonych badań przeprowadzonych u schyłku 2020 r. w organach administracji publicznej zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, które dotyczyły wpływu pandemii na procesy rekrutacji i adaptacji pracowniczej. Opracowanie ukazuje formy, stosowane narzędzia oraz skalę ich implementacji w urzędach. Dyskutowane są też wyniki weryfikacji wpływu wielkości organizacji na metamorfozę procesów selekcji i onboardingu nowych pracowników samorządów terytorialnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies