Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja książki Jacka Kamińskiego Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Tytuł:
Recenzja książki Jacka Kamińskiego Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Autorzy:
Radziukiewicz, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1681084.pdf
Data publikacji:
2020-01-31
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Źródło:
Marketing i Rynek; 2020, 1; 33-35
1231-7853
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies