Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the use of electronic services provided by the Polish public administration

Tytuł:
Evaluation of the use of electronic services provided by the Polish public administration
Ocena wykorzystania usług elektronicznych świadczonych przez polską administrację publiczną
Autorzy:
Suchodolski, Bartłomiej
Rudaś, Paulina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/16728960.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Tematy:
electronic services
e-services
Internet
public administration
usługi elektroniczne
e-usługi
administracja publiczna
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach; 2023, 60, 133; 5-11
2082-5501
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents an evaluation of the use of electronic services provided by the Polish public administration. An electronic service can be understood as the provision of any service using an online channel. The aim of the paper is to assess the use of such services in Poland. This assessment is based on a survey and an analysis of the literature. The survey carried out showed that the vast majority of respondents make use of electronic services. Among the main reasons why they choose this way of communicating with the office, they indicated the possibility of saving time and the fact that this contact is possible 24 hours a day and 7 days a week.

Artykuł przedstawia problematykę wykorzystania usług elektronicznych świadczonych przez polską administrację publiczną. Przez pojęcie usługi elektronicznej można rozumieć świadczenie dowolnej usługi przy wykorzystaniu kanału internetowego. Celem artykułu była próba oceny wykorzystania tego rodzaju usług w Polsce. Ocena ta dokonana została w oparciu o przeprowadzone badanie ankietowe oraz analizę literatury przedmiotu. Wykonane badanie wykazało, że zdecydowana większość respondentów korzysta z usług elektronicznych. Jako główne powody, dla których wybierają taki sposób komunikacji z urzędem, wskazali możliwość zaoszczędzenia czasu oraz to, że kontakt ten jest możliwy 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies