Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ACT jako forma wsparcia młodzieży w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych

Tytuł:
ACT jako forma wsparcia młodzieży w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych
ACT as Support Form for Adolescents in Building Healthy Eating Habits
Autorzy:
Klon, Weronika
Waszyńska, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/16539535.pdf
Data publikacji:
2021-05-25
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Tematy:
adolescence
eating habits
psychological flexibility
ACT
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2020, 43; 211-225
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to describe the process of the change of eating habits in adolescence in reference to the psychological flexibility theory which has its origins in Acceptance and Commitment Therapy (ACT). The processes of mental and physical development of teenagers are also included. The article contains descriptions of the mechanisms of formation and change of the eating habits in adolescence. This content was referred to all elements of psychological flexibility: mindfulness, values, acceptation, cognitive defusion, self as context and committed action.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies