Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie narzędzi pomiaru dydaktycznego jako przejaw nowatorstwa pedagogicznego w wybranych pracach dyplomowych

Tytuł:
Wykorzystanie narzędzi pomiaru dydaktycznego jako przejaw nowatorstwa pedagogicznego w wybranych pracach dyplomowych
Using of Didactic Measuring Instruments as an Example of Pedagogical Creativity in Selected Graduation Theses
Autorzy:
Derenowski, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/16538864.pdf
Data publikacji:
2021-12-27
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Tematy:
kreatywność narzędzia dydaktycznego pomiaru
testowanie
prowadzenie nauczyciela
creativity
didactic measurement
testing
teacher conduct
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2021, 44; 175-190
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Evaluating students’ work has always been a challenging undertaking. The objectivity and reliability of instruments may sometimes be doubtful. Therefore, the aim of the study described in the paper was to analyze possible innovative behaviors/activities among MA students/teachers/researchers in the field of assessment described in their MA thesis. It is intriguing to find out whether future and present educators take the effort (and risk) of introducing some improvements in this crucial educational field.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies