Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wielopłaszczyznowy charakter lekcji języka obcego

Tytuł:
Wielopłaszczyznowy charakter lekcji języka obcego
A multidimensional character of a foreign language lesson
Многоуровневый характер урока иностранного языка
Autorzy:
Siek-Piskozub, Teresa
Wach, Aleksandra
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1622929.pdf
Data publikacji:
2013-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Studia Rossica Posnaniensia; 2013, 38; 231-244
0081-6884
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A foreign language lesson is an interesting and complex event, with a specific structure, social roles ascribed to the participants, and a set of relevant objectives which it aims to fulfill as part of a certain teaching methodology. Following the various perspectives on a lesson which were identified by Prabhu1, the article aims to emphasize the multidimensional nature of a foreign language lesson. Therefore, a lesson is scrutinized as a basic unit of a syllabus, as a way of operationalizing a teaching method, as a social event, as a scene of social interaction, and as an experience fostering the development of teachers’ competence.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies