This article is an attempt at investigating new meanings and significance of computer-based entertainment during the COVID-19 pandemic. The authors explore how and to what extent students in Poland have been using electronics for entertainment during the global crisis, what emotions appeared and whether they were able and willing to engage in an auto-reflexive process. The article presents the results of the questionnaire interview designed for the purposes of this particular study. The authors chose to reveal the multi-facetedness of the theme in question, i.e. focus on the possibilities and the future that computer-based etertainment offers, leading to transformations both externally and internally.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00