Popularity of television and multitude of commercials during the TV broadcast lead to the analysis of its sound levels. Costs of commercials' time cause producers to make commercials much louder than a regular TV program. The article shows results of commercials and regular program sound level (RMS and FFT) analysis and the difference in sound levels of commercials compared to a regular program. The analysis also shows the difference between public and private TV. The authors of the article suggest a solution to this problem and its effects.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00