Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sound Pressure Level Analysis of Commercials and Regular Programs

Tytuł:
Sound Pressure Level Analysis of Commercials and Regular Programs
Autorzy:
Malecki, P.
Wiciak, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1537508.pdf
Data publikacji:
2010-07
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Fizyki PAN
Tematy:
43.50.Sr
43.50.Rq
43.50.Yw
Źródło:
Acta Physica Polonica A; 2010, 118, 1; 118-122
0587-4246
1898-794X
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Popularity of television and multitude of commercials during the TV broadcast lead to the analysis of its sound levels. Costs of commercials' time cause producers to make commercials much louder than a regular TV program. The article shows results of commercials and regular program sound level (RMS and FFT) analysis and the difference in sound levels of commercials compared to a regular program. The analysis also shows the difference between public and private TV. The authors of the article suggest a solution to this problem and its effects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies