Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Transformacja cyfrowa struktur omnikanałowych w dystrybucji produktów

Tytuł:
Transformacja cyfrowa struktur omnikanałowych w dystrybucji produktów
Digital transformation of omnichannels in the product distribution
Autorzy:
Szozda, Natalia
Świerczek, Artur
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1533587.pdf
Data publikacji:
2021-01-31
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tematy:
struktury omnikanałowe
rozwiązania technologiczne in-store
rozwiązania technologiczne out-store
omnichannel
out-store technologies
in-store technologies
Źródło:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka; 2021, 1; 2-12
1231-2037
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Struktury omnikanałowe w dystrybucji produktów podlegają dynamicznym zmianom wskutek wyłaniania się nowych trendów zakupowych. Jedną z takich zmian jest transformacja cyfrowa, która wywiera wpływ nie tylko na sposób dokonywania zakupów, ale również na transport, odbiór produktów przez klientów czy zarządzanie zwrotami produktów. Często są to czynności przeniesione do świata wirtualnego, a ich przebieg jest możliwy dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Celem niniejszego artykułu jest prezentacja wykorzystania rozwiązań technologicznych typu in-store i out-store w funkcjonowaniu struktury omnikanałowej z punktu widzenia zróżnicowanych trendów zakupowych.

Due to the new purchasing trends, omnichannels in the product distribution are exposed to dynamic changes. One of such changes is the digital transformation, which affects not only the way the purchases are made, but also transport, collection of products by customers and management of product returns. Oftentimes, these activities are transferred to the virtual world, and they are performed with the use of innovative technology. The aim of this paper is to present the use of in-store and out-store technologies in the omnichannel structure from the perspective of new emerging purchasing trends.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies