Technical education in kindergartens in the context of the cognitive learning theory Edukacja techniczna w przedszkolach w kontekście teorii kognitywistycznej
The article deals with the theoretical aspect of the possibility of applying cognitive theory in technical education in kindergarten. The text includes a description of psychological elements of cognitive theory and their relation to technical education. The article de-scribes technical education and its importance in preschool education. The authors pay special attention to the positive results of implementing the cognitive learning theory into technical education.
W artykule przedstawiono teoretyczny aspekt możliwości zastosowania teorii kognitywistycznej w edukacji technicznej w przedszkolu. Tekst obejmuje opis psychologicznych elementów teorii kognitywistycznej oraz ich związki z edukacją techniczną. W artykule opisano kształcenie techniczne i jego znaczenie w praktyce nauczania przedszkolnego. Szczególną uwagę autorki zwracają na pozytywne skutki rozwoju osobowości dziecka wynikające ze stosowania teorii kognitywistycznej w edukacji technicznej.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00